Zgłoszenia awarii i usterek w godzinach pracy 700-1500  oraz we wtorki 900-1700 przyjmowane są w poszczególnych administracjach osiedlowych osobiście lub po numerem telefonów.
  • telefon1Administracja Osiedla "Piasta I" - 508 563 828
  • Administracja Osiedla "Piasta II" - 508 563 840

Po godzinach pracy administracji osiedlowych zgłoszenia awarii i usterek należy kierować pod nastepujące numery telefonów.

TELEFONY AWARYJNE:

  • Pogotowie Techniczne "Lift Service" (awarie wodno-kanalizacyjne, elektryczne i dźwigowe) - 192 82  lub 85 742 47 56
  • Naprawa instalacji antenowej "Vectra" - 801 080 180 (infolinia) lub z tel. komórkowego      58 742 65 00
  • Naprawa domofonów - 607 680 022
  • Internet "Koba" - 85 333 33 33
  • Pogotowie Wodociągowe - 994
  • Pogotowie Ciepłownicze - 993
  • Pogotowie Gazowe - 992
  • Pogotowie Energetyczne - 991
  • Straż Miejska 986

TELEFONY ALARMOWE:

  • Pogotowie Ratunkowe - 999
  • Straż Pożarna - 998
  • Policja - 997
  • Telefon alarmowy z tel. kom. - 112

W sprawach bezpieczeństwa na naszych osiedlach:

Na stronie internetowej http://www.bialystok.policja.gov.pl/po2/komenda/ tj. Strona internetowa Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku  zamieszczony jest wykaz dzielnicowych wraz z wizerunkiem funkcjonariusza oraz przydzielonym mu rewirem i danymi kontaktowymi. (zobacz wykaz dzielnicowych)