Zgłoszenia awarii i usterek w godzinach pracy 700-1500 oraz we wtorki 900-1700 przyjmowane są w poszczególnych administracjach osiedlowych osobiście lub po numerem telefonów.
-
Administracja Osiedla "Piasta I" - 508 563 828
-
Administracja Osiedla "Piasta II" - 508 563 840
Po godzinach pracy administracji osiedlowych zgłoszenia awarii i usterek należy kierować pod nastepujące numery telefonów.
TELEFONY AWARYJNE:
- Pogotowie Techniczne "Lift Service" (awarie wodno-kanalizacyjne, elektryczne i dźwigowe) - 85 742 47 56 lub 192 82
- Naprawa instalacji antenowej "Vectra" - 801 080 180 (infolinia) lub z tel. komórkowego 58 742 65 00
- Naprawa domofonów - 607 680 022
- Pogotowie Wodociągowe - 994
- Pogotowie Ciepłownicze - 993
- Pogotowie Gazowe - 992
- Pogotowie Energetyczne - 991
- Straż Miejska 986
TELEFONY ALARMOWE:
- Pogotowie Ratunkowe - 999
- Straż Pożarna - 998
- Policja - 997
- Telefon alarmowy z tel. kom. - 112
W sprawach bezpieczeństwa na naszych osiedlach:
Na stronie internetowej http://www.bialystok.policja.gov.pl/po2/komenda/ tj. Strona internetowa Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku zamieszczony jest wykaz dzielnicowych wraz z wizerunkiem funkcjonariusza oraz przydzielonym mu rewirem i danymi kontaktowymi. (zobacz wykaz dzielnicowych)